5 Mart 2007 Pazartesi

Yağmurlu Bir Pazar Kahvaltısı...



Kahvaltı yağmurlu değildi efendim dışarısı yağmurluydu:))) Geçen sefer ''bana geldiler'' yazdım herkes delirdiğimi düşündü.. Süper Blogcu arkadaşlarımın da hayal dünyaları da böylece ortaya çıkıyo yani:) Eğlenceli bir kahvaltı oldu. Misafirler eğlenceli olunca. Duvardaki tablonun ressamından tutun da Devlet hastanelerindeki tuvalet kağıtlarını söküp götüren hastalara karşı alınacak önlemlere kadar herşeyi konuştuk. Gerçi ben tabloyu orjinal zannedip hava atıyodum ama orjinalini Koç satın alıp müzesine koymuş bile:)))) Ben en iyisi tabloyu söküp oraya paşa dede resmi koyiyim. Power Pointte dedemin resminin üzerinde biraz oynayıp halledebilirim sanıyorum:))) Sofraya gelince çok şükür bu sefer hiç birşeyi unutmadan sofraya getirdim. Çay demlenmiş, tuzluklar doluydu. Sadece resim çekmek için biraz güneş lazım dı ama ne yapalım buna da şükür. Bu sofra sizlerin nuruyla aydınlanacak artık:)))

Tarifler için isimlerin üzerine tıklayın..

 






Ekşi Tart..

Misafirimin kendi elleriyle yapıp getirdiği Tart.. Tarif için Sevil ablayı arayın:))))) Şaka şaka En kısa zamanda tarifi gelecek..




Hiç yorum yok: